چرخش پوچ

شاید لذت به پوچی رسیدن

چرخش پوچ

شاید لذت به پوچی رسیدن

آدمک




آدمک، آخر دنیاست، بخند......


پ.ن. همین....

پ.پ.ن. کپی رایت: عکس از وبلاگ "خونه ی نیلوفر"

پ.پ.پ.ن. جهنم سرخ هم آپدیت شد.

روزمره نویسی

حالم از نوشتن روزمرگی هام به هم می خوره.


چرا من نمی تونم مثه بچه ادم بنویسم؟ بذار یه بار سعی کنم.


امروز نزدیک بود تو خیابون انقلاب یه وانته منو پسر داییمو له کنه. چون داشت عقب عقب می اومد تو پیاده رو. بعد منم فحشو کشیدم به جونش. اونم جواب داد و می خواست با قفل فرمون بیوفته به جونم و منم دست به دامن چاقوم شدم و پسر داییم اومد کمکم. 


یه دفعه یه نفر منو کشید کنار و کلی نصیحت که این کارا درست نیست و یه حدیث از حضرت علی. ایشون (اون که داشت نصیحتم می کرد) قاضی بودند (!!!!!!!!)


همین جوری که این بنده خدا داشت نصیحتم می کرد یه دفه یه نفر با محاسن (امیدوارم متوجه منظورم شده باشید ) اومد جلو و مچ دستم رو گرفت و بی مقدمه پرسید: تو بودی اونجا سر و صدا می کردی؟


منو می گی، ...ام چسبید زیر گلوم. گفتم : بی پدر داشت لهم می کرد. دستمو ول کرد و  گفت : خب برو. بعد خودشم رفت. 


خدا رو شکر به خیر گذشت.


اینم عکس چاقوی خوشگل خودم در کنار مینی لیوان چاییم. (آخه بشکه چایی خوریم کثیف بود منم حال نداشتم برم بشورمش مجبور شدم 5-6 تا مینی لیوان نوش جان کنم.):



مثه اینکه شد..

امروز

بالاخره هفته الک-مخا (elec-mokhaa) (=همون الکترونیک و مخابرات) هم تموم شد.

خوب بود. آخرش هم یه کیف به ما دادن. دو وعده شام هم تشریف بردیم بوفالو. این قدر شب اول گند زدیم به اون رستوران بد بخت که شب دوم اون خانمه مارو یادش بود() گفت: "ااااا شما همونایید؟" گفتیم آره.


این قد خسته ام که دارم می میرم. یه چند ثانیه... ببخشید، اس ام اس اومد مجبور شدم جواب بدم.

کجا بودیم؟ آها.


ولش کن. اس ام اس ِ شب بخیر() که بیاد دیگه منم باید برم بخوابم. فردا یه گزارش مبسوط براتون می نویسم. از هفته و دو شب بوفالو و .... . این هفته من یه بار هم سلف نرفتم.


شب شما هم بخیر.......


پ.ن. جهنم سرخ هم آپدیت شد.

دعا

خدایا یه ویندوز ۶.۵ واسه این موبایل کوفتی ما بفرست بیاد.


پ.ن. (بعدن اضافه شد:) پیدا کردم. تو سایت xda-developers.com بود. "حضرت خدا" خودت برو ورش دار. من که مسئول کارای جبرئیل نیستم. (در جواب کامنت "حضرت خدا")

نمی خوام.

اه اه اه


لعنت به این زندگی.


جالا که چی مثلا؟ دلم می خواد هر چی به دهنم می آد به این زندگی و ایجاد کننده اش بگم. ولی حیف که .....


پ.پ.پ.پ.پ.پ.پ.پ.پ.پ.پ.پ.ن : برید به اینجا