چرخش پوچ

شاید لذت به پوچی رسیدن

چرخش پوچ

شاید لذت به پوچی رسیدن

بدون عنوان

برای خندیدن منتظر خوشبختی نمی شوم -  شاید خوشبختی منتظر خندیدن من باشد


پ.ن. این وبلاگه قراره فقط روزمرگی های منو به تصویر بکشه. اگه هوس خوندن متن هایی تو همون حال و هوای قبل رو کردید "جهنم سرخ" هست.


پ.پ.ن. این روزها به شدت سرم شلوغه. مثلن دبیر انفورماتیک "هفته الکترونیک و مخابرات" شده ام. دیشب تا ساعت 6 بیدار بودم و سایت طراحی می کردم. آدرسش اینه : http://www.eeweeks.com


پ.پ.پ.ن. قابل توجه اونایی که نمی خوان بقیه بدونن چی می خونن: تقریبن مشخص شد من چی می خونم و کجا. جایی که حالم از تک تک آجراش بهم می خوره. لطفا سعی نکنید نصیحت کنید چون همه عالم و آدم می دونن تو دوره کارشناسی از شریفش بگیر تا .... همه عین همن. چون اینجا ایرانه!


پ.پ.پ.پ.ن. بهتر نبود اینها رو می ذاشتم به عنوان متن اصلی و اون جمله بالا رو می کردم پی نوشت؟


پ.پ.پ.پ.پ.ن. خب معلومه که بهتر نبود چون چند تا پ.ن. بهتر از یکیه.


پ.پ.پ.پ.پ.پ.ن. خودم می دونم املای تقریبن و ... از نظر مدرسه ای غلطه. ولی چون حالم از عربی به هم می خوره دلم می خواد این جوری بنویسم

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

ااااااااااااااااااااا منم دارم سایت طراحی میکنمممممممممم ااااااااااااااااااااااااااااا

چی می گیییییییییییییییی

سایت چیو؟

بهار یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

کیوان؟منظورت از کامنتت رو نفهمیدم؟یعنی میگی دروغ میگم؟

ارمین یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.fearoftheknowing.blogfa.com/

جمله قصار کوتاه و تامل برانگیزی بود

شیده دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://shyshysblog.wordpress.com/

اگه از عربی بدت میاد خیلی از کلمات رو کلا نباید استفاده کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد